| | | Aby zgłosić uczestnictwo w tegorocznym FORUM, wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia i wysłać go do nas faksem wraz z dowodem wpłaty na jeden z numerów: (22) 522 21 42, 629 26 33, 522 21 56 (ze względu na ograniczoną liczbę miejsc liczy się kolejność zgłoszeń).
Koszt udziału w Forum dla przedstwaicieli samorządów wynosi 380 zł + 22% VAT. Każdej kolejnej osobie z tej samej jednostki samorządu terytorialnego udzielimy 20% rabatu (koszt: 304 zł + 22% VAT). Przypominamy, że prenumeratorom "Wspólnoty", którzy zwiększyli liczbę prenumerowanych egzemplarzy w stosunku do 2006 roku przysługuje dodatkowy rabat (od 5 do 15%).
Koszt udziału w forum dla przedstwicieli biznesu wynosi 480 zł + VAT
- Opłata obejmuje: udział w Forum,
- materiały konferencyjne,
- udział w uroczystej gali w Teatrze Buffo,
- 2 obiady, kawa i herbata w przerwach.
Opłata nie obejmuje zakwaterowania. We współpracy z Orbisem przygotowaliśmy ofertę hotelową specjalnie dla uczestników Forum - szczegóły znajdą Państwo w formularzu rezerwacji hotelu
Zapraszamy do zadawania pytań - chętnie odpowiemy na wszystkie pod numerami telefonów: (22) 522 21 55, 628 77 68.
Formularze do pobrania:
formularz zgłoszenia (pdf)
formularz rezerwacji hotelu (pdf)
| |