Dzień I – 6 października 2021 r.
12:30 - 13:30 Panel I OBOWIĄZKI JST W ZAKRESIE OCHRONY SYGNALISTÓW
- Postęp prac nad nową ustawą
- Kim są sygnaliści i co mogą zgłaszać?
- Kanały przyjmowania zgłoszeń i procedury
14:15 - 15:15 Panel II ODMOWA DOSTĘPU DO INFORMACJI PUBLICZNEJ – PRAKTYKA STOSOWANIA
- Co łączy odmowę dostępu do informacji publicznej z nadużywaniem tego prawa?
- Jakie są negatywne przesłanki udostępnienia powodujące konieczność wydania decyzji o odmowie dostępu?
- Jak wygląda ochrona przed nadużywaniem prawa do informacji publicznej?
15:15 - 16:15 Panel III NOWOCZESNE NARZĘDZIA OBSŁUGI KLIENTA - CO ZMIENIŁ COVID-19?
- Jak samorządy radziły sobie z obsługą klienta w trakcie pandemii?
- Które z tych narzędzi mają szansę sprawdzić się po pandemii?
- Jak nowoczesne narzędzia wpływają na pracę urzędników i ocenę urzędu przez klientów
16:30 - 17:15 WYKŁAD: JAK CHRONIĆ DANE URZĘDNIKÓW?
- Najnowsze orzecznictwo w zakresie udostępniania danych urzędników
- Czy numer telefonu, wykształcenie urzędnika zawsze trzeba podawać?
- Jak odmówić udostępnienia danych?
Dzień II – 7 października 2021 r.
12:15 - 13:15 Panel I CZY URZĘDY SĄ GOTOWE NA CYFROWĄ TRANSFORMACJĘ?
- Najnowsze zmiany legislacyjne w zakresie cyfryzacji postępowań administracyjnych
- Czy cyfrowa transformacja jest urzędom potrzebna?
- Jak pandemia wpłynęła na cyfryzację samorządów?
- Cyfryzacja HR w samorządach
13:30 - 14:30 Panel II DORĘCZENIA ELEKTRONICZNE - zmiany w KPA, teoria i praktyka
- Zmiany w KPA - wprowadzone ustawą o doręczeniach elektronicznych
- "Usługa hybrydowa" - sposób realizacji, wymogi techniczne i prawne
- eDoręczenia - jakie korzyści dla Urzędów? Czy będzie szybciej? Czy będzie taniej?
- eDoręczenia a ePUAP
- Problem dostosowania systemów EZD do systemu eDoręcze
14:30 - 15:30 WYKŁAD: ROZWÓJ URZĘDNIKÓW KLUCZEM DO SUKCESU URZĘDU
- Rozbudowywanie wiedzy i kompetencji pracowników przekłada się na efektywność firmy
- Czy nagrody indywidualne to dobra droga do lepszych efektów?
- Jak dbać o zadowolenie pracowników