Samorzadowe Forum Kapitalu i Finans?w
Slider

Nowoczesne stanowisko pracy urzędnika

  • Narzędzia wspierające funkcjonowanie na stanowisku pracy
  • Rozwijanie kompetencji kluczem do sukcesu
  • Elektroniczny Obieg Dokumentów
  • Nowoczesny e-urząd
  • Infrastruktura IT jako fundament e-usług

Innowacje w Biurze obsługi klienta po doświadczeniach z COVID19

  • Standardy obsługi klienta – Nie tylko w biznesie!
  • Zdalny kontakt z klientem w sytuacjach kryzysowych – pomysły i doświadczenia związane z koronawirusem
  • Nowe technologie w biurze obsługi klienta: infokioski, urzędomaty, higiena

Odpowiedzialność urzędników za podejmowane decyzje. Rzeczywistość i oczekiwania

Organizacja pracy urzędu w sytuacjach kryzysowych (panel on-line)

  • Czy urzędy są przygotowane na pracę w sytuacjach kryzysowych? – doświadczenia z epidemii Covid-19
  • Oni dali radę! – dobre praktyki na sytuacje kryzysowe
  • Wnioski i postulaty de lege ferenda
  • Nowe technologie, które zdają egzamin w trudnych sytuacjach
  • Praca zdalna i telepraca w urzędzie

 

 

Lokalizacja wydarzenia MCK