Nowoczesne stanowisko pracy urzędnika
- Narzędzia wspierające funkcjonowanie na stanowisku pracy
- Rozwijanie kompetencji kluczem do sukcesu
- Elektroniczny Obieg Dokumentów
- Nowoczesny e-urząd
- Infrastruktura IT jako fundament e-usług
Innowacje w Biurze obsługi klienta po doświadczeniach z COVID19
- Standardy obsługi klienta – Nie tylko w biznesie!
- Zdalny kontakt z klientem w sytuacjach kryzysowych – pomysły i doświadczenia związane z koronawirusem
- Nowe technologie w biurze obsługi klienta: infokioski, urzędomaty, higiena
Odpowiedzialność urzędników za podejmowane decyzje. Rzeczywistość i oczekiwania
Organizacja pracy urzędu w sytuacjach kryzysowych (panel on-line)
- Czy urzędy są przygotowane na pracę w sytuacjach kryzysowych? – doświadczenia z epidemii Covid-19
- Oni dali radę! – dobre praktyki na sytuacje kryzysowe
- Wnioski i postulaty de lege ferenda
- Nowe technologie, które zdają egzamin w trudnych sytuacjach
- Praca zdalna i telepraca w urzędzie