Program FORUM
Galeria zdjęć
Dla Sponsorów
Nasi Partnerzy
Strona główna
Sponsor generalny


Aby zgłosić uczestnictwo w tegorocznym FORUM, wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia i wysłać go do nas faksem wraz z dowodem wpłaty na jeden z numerów: (22) 522 21 42, 629 26 33, (ze względu na ograniczoną liczbę miejsc liczy się kolejność zgłoszeń).

Opłata za udział w Forum dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego wynosi 399 zł + 22% VAT.

Każda następna osoba z tej samej jednostki otrzymauje 10% rabatu na udział w forum.


Opłata za udział w Forum dla przedstawicieli biznesu wynosi 599 zł +VAT.

(Ceny obejmują udział w konferencji, materiały konferencyjne, kawę i herbatę, 2 obiady, udział w gali. Hotel jest płatny oddzielnie.)

DODATKOWO!
Prenumeratorom "Wspólnoty", którzy zamawiają roczną prenumeratę, przysługuje RABAT:

  • 5 % - dla samorządów, które prenumerują min 5 egz.,
  • 10 % - dla samorządów, które prenumerują min 10 egz.,
  • 15 % - dla samorządów, które prenumerują min 15 egz.



KONTAKT
Biuro organizacji imprez:
tel. (022) 522 21 37, (022) 522 21 61
e-mail: szkolenia@municipium.com.pl
fax (022) 629 26 33


Formularze do pobrania:

formularz zgłoszenia (pdf)

formularz rezerwacji hotelu (pdf)