Zapraszamy do udziału w Forum - poniżej znajdą Państwo wszystkie potrzebne dokumenty.

Aby zgłosić uczestnictwo, wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia i wysłać go do nas faksem wraz z dowodem wpłaty na jeden z numerów: (22) 522 21 42, 629 26 33, 522 21 56 (ze względu na ograniczoną liczbę miejsc liczy się kolejność zgłoszeń).

Koszt udziału w Forum wynosi 350 zł + 22% VAT. Każdej kolejnej osobie z tej samej jednostki samorządu terytorialnego udzielimy 20% rabatu (koszt: 280 zł + 22% VAT). Przypominamy, że prenumeratorom "Wspólnoty", którzy zwiększyli liczbę prenumerowanych egzemplarzy w stosunku do 2005 roku przysługuje dodatkowy rabat (od 5 do 15%).

    Opłata obejmuje:
  • udział w Forum,
  • materiały konferencyjne, ,
  • udział w uroczystej gali połączonej z koncertem Aloszy Awdiejewa,
  • 2 obiady, kawa i herbata w przerwach.

Opłata nie obejmuje zakwaterowania. We współpracy z Orbisem przygotowaliśmy ofertę hotelową specjalnie dla uczestników Forum - szczegóły znajdą Państwo w formularzu rezerwacji hotelu

Zapraszamy do zadawania pytań - chętnie odpowiemy na wszystkie pod numerami telefonów: (22) 745 71 55, 628 77 68.

Formularze do pobrania:


© 2005 Municipium SA    Wszystkie zdjęcia i teksty chronione są prawem autorskim.
Kopiowanie, wykorzystywanie na innych stronach lub jakiekolwiek inne publikowanie bez zgody Municipium SA jest zabronione